Job 12 van 36


Report this listing

Solliciteren



Klantendienst Medewerker B2B | Vilvoorde | NL + FR


Functie

Wij zijn op zoek naar een medewerker klantendienst B2B e Vilvoorde voor een bedrijf, leverancier van electriciteit, gas en mazout.

Jouw taken:
  • Je beantwoordt telefonisch en schriftelijk (e-mail, WhatsApp, chat, ...) vragen van klanten en informeert hen over onze verschillende energieproducten (elektriciteit, gas), over onze dienstverlening, over hun facturen, e.a.
  • Je verwerkt de nodige gegevens administratief
  • Je behandelt klachten, reikt oplossingen aan en zorgt voor opvolging naar andere diensten
  • Je belt ook zelf klanten om hen te informeren over hoe hun vraag opgelost wordt en informeert hen verder over promoties, specifieke producten (cross-selling, up-selling, ...)
  • Flexibel uurrooster volgens planning van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u

Jouw profiel

  • Je bent klantvriendelijk, sterk empathisch en beschikt tegelijk ben je ook commercieel ingesteld.
  • Je communiceert vlot en verzorgd, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt een handel- en denkniveau op bachelor niveau.
  • Je hebt reeds een eerste ervaring in inside sales of andere commerciële binnendienst.
  • Je bent flexibel in je manier van werken : vlot switchen tussen allerlei taken schrikt je niet af.
  • Je houdt van samenwerking en draagt actief bij tot een fijne teamspirit.
  • Je ontvangt graag feedback van collega's en geeft hen ook gemakkelijk feedback om beter te kunnen functioneren en elkaar te helpen groeien: respect, een vleugje tact en diplomatie zijn jou niet vreemd.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis Frans.
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Groothandel
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten: Key accounts
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)

Aanbod

  • Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein.
  • Je wordt omringd door behulpzame en ervaren collega's waarbij je eveneens geregeld samenwerkt met de andere diensten
  • Je kan op langere termijn en in functie van je competenties en interesses vanuit deze functie doorgroeien naar andere teams in de Customer Service, commercieel, coach, B2B, ...
  • Aantrekkelijk salarispakket inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, voordelen op Octa+ producten, bonussysteem, cafetariaplan en mobiliteitsvoorzieningen.

Solliciteren

131 VILVOORDE
+32 (0)2 254 85 10

Solliciteren